15 sierpnia 2016

Co to za blog?

Witaj!
Szukasz oryginalnego, niepowtarzalnego prezentu?
Chciałbyś/chciałabyś własnoręcznie zrobić takowy dla bliskiej osoby, ale myślisz, że to dla Ciebie za trudne?
Zaczynasz dopiero swoją przygodę z plastyką i rękodziełem, ale nie wiesz jak się za to zabrać, skąd wziąć materiały?
A może po prostu lubisz otaczać się pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś „Tak”, to trafiłeś pod dobry adres!

Ta strona powstała po to, by pomóc osobom szukającym idealnego prezentu znaleźć lub samemu stworzyć coś niepowtarzalnego, nawet jeśli nie mają wielkiego budżetu, ani wyjątkowych zdolności manualnych :)

Mam nadzieję, że będzie też źródłem pomysłów i inspiracji dla hobbystów. ;)
Tutaj  możesz między innymi:
- Odkryć nowe, ciekawe techniki plastyczne;
- Poznać kilka przydatnych trików;
- Dowiedzieć się jak krok po kroku wykonać daną rzecz;
- Zadać nurtujące Cię pytania;
- Dostać ręcznie robione kartki, biżuterię i wiele innych…
- … lub wygrać je w konkursach;
- Zamówić spersonalizowane prezenty;

Zapraszam do śledzenia nowych postów. Aby być na bieżąco, subskrybuj i/lub polub moją stronę na facebooku: [link]
Masz jakieś pytania, uwagi, propozycje, wolne wnioski? Zostaw komentarz. W ten sposób motywujesz mnie do pisania kolejnych postów i pomagasz lepiej dopasować treść do Twoich potrzeb. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz